×

Activității CEIAC

OBIECTIVE STRATEGICE CEIAC I. P. COLEGIUL DE MEDICINĂ CAHUL 2022-2027

  1. Asigurarea unui management eficient bazat pe motivare, implicare, participare.
  2. Sporirea calității serviciilor educaționale cu privire la pregătirea specialiștilor pentru sistemul sănătății în conformitate cu cerințele standardelor de evaluare externă și celor europene.
  3. Sporirea calității corpului profesoral prin formarea continuă a cadrelor didactice în corespundere cu necesitățile practicii contemporane și rigorile internaționale
  4. Dezvoltarea parteneriatului cu instituții medicale, cu parteneri externi și actualizarea calificărilor profesionale în conformitate cu cerințele de pe piața muncii.

Obiectivele Comisiei de Evaluare Internă și Asigurare a Calității

  1. Evaluarea calității serviciilor educaționale și a altor servicii oferite de instituție;
  2. Elaborarea, coordonarea și aplicarea procedurilor de asigurare a calității;
  3. Monitorizarea activității instituției sub aspectul asigurării calității;
  4. Compatibilizarea activităților instituționale cu standardele internaționale din domeniu;
  5. Asigurarea transparenței proceselor de evaluare internă a calității;
  6. Implementarea indicatorilor de performanță ca instrumente de măsurare a realizării cerințelor definite de standardele de referință la nivel de sistem.

CEIAC elaborează şi coordonează aplicarea procedurilor şi a activităţilor de evaluare şi asigurare a calităţii, aprobate de conducerea I. P. Colegiul de Medicină Cahul, conform domeniilor şi criteriilor prevăzute de legislaţia în vigoare:

  1. Capacitatea instituţională, care rezultă din organizarea internă şi infrastructura disponibilă, definită prin următoarele criterii:
  2. a) structurile instituţionale, administrativă şi managerială;
  3. b) baza materială;
  4. c) resursele umane.
  5. Eficacitatea educaţională, care constă în imobilizarea de resurse cu scopul de a se obţine rezultatele aşteptate ale învăţării, concretizată prin următoarele criterii:
  6. a) conţinutul programelor de studiu;
  7. b) rezultatele învăţării;
  8. c) activitatea de cercetare ştiinţifică sau metodică;
  9. d) activitatea financiară a instituţiei.

III.  Managementul calităţii, care se concretizează prin următoarele criterii:

  1. a) strategii şi proceduri pentru asigurarea calităţii;
  2. b) proceduri privind iniţierea, monitorizarea şi revizuirea periodică a programelor de formare profesională şi activităţilor desfăşurate;
  3. c) proceduri obiective şi transparente de evaluare a rezultatelor învăţării;
  4. d) proceduri de evaluare periodică a calităţii corpului profesoral;
  5. e) accesibilitatea resurselor adecvate învăţării;
  6. f) baza de date actualizată sistematic referitoare la asigurarea internă a calităţii;
  7. g) transparenţa informaţiilor de interes public cu privire la programele de studii;
  8. h) funcţionalitatea structurilor de asigurare a calităţii educaţiei, conform legii.

Chestionare CEIAC.pdf

2018-2019

2019-2020